poniedziałek, 7 października 2013

Mobilizacja.

Siemka. Dziś trochę słów o mobilizacji. Dla mnie jest tk czymś naprawdę ważnym ponieważ bez niem praktycznie nic byśmy nie zrobili. Tu nie jest ważne czy to dotyczy jakiś spotrów, nauki, czytania książki czy tak jaki w moim przypadku grania na gitarze. Wiem, że wielu osobom mobilizacja zbytnio nie wychodzi tak jak u mnie mobilizacja ze sprzątaniem ale jednak daje radę wiem, że to mi się uda. Jednaj jestem pewna iż wkońcu osiągne zenit i dam rade zrobić to do czego zawsze brakowało mi mobilizacji. Od pewnego czasu stawim na produktywność więc nie będzie już opierdzielania się to co mam zrobić będzie zrobione. :D Jednak umiem odnaleźć w sobie siłę.

{ KONIEC TEMATU }

Pytanie do was :
A jaki sposób wy się mobilizujeszie ? ( odp w komentarzach)
W tym poście chce was też zachęcić do pisania komentarzy pod postami bo wtedy wiem czy ktoś to ogółem czyta. Bo nie wiem czy pisze to i poświęcam swój czas na marne czy jednak jest z tego pożytek. Prosze także o zostawianie pytań lub propozycji na posta w komentarzach bądź na moją pocztę [ martunia514@gmail.com]  bardzo chętnie poczytam to o czym chcielibyście abym pisała.

Dobrae ja się z wami żegnam i życze wszystkim miłego tygodnia :) PAPAPA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz