środa, 30 października 2013

Długo mnie nie było...

Cześć. Z góry przepraszam wszystkich nie pisałem przez te 10 dni troszke bardzo zaniedbałam mój blog. Jutro jest halloween ( chyba tak to się pisze XD ) i po szkole wybieram się z Sylwią, Klaudią, Kirą i Iwoncią żeby postraszyć ludzi. Z tego co wiem Iwona będzie psychopatą, Sylwia czarną wdową ( swoją drogą zaciekawiła mnie historia czarnej wdowy), Kira jest królową śniegu a jak Klaudia to jeszcze nie wiem Ja będe zombie i takiego już mam pomysła że nie wiem.Nie mogę się już doczekać.I chociaż nie moge jeść słodyczy to najlepsza jest zabawa. Dziękuje wszystkim za wiadobośći o wszych propozycjach na filmy tylko prosze aby następnym razem nie pisalibyście na mój e-mile tylko w komentarzach przy poście. Waszymi propozycjami byłu vlogi pt. :
-30 rzeczy, które cię uszczęśliwia,
-Best Friend Tag,
-moja ulubiona muzyka,
-50 przypadkowych pytań,
-mój zwierzęcy przyjaciel,
-i napradę dużo propozycji na outfit :D.
Bardzo ciesze się, że tak gorąco przyjeliście to, że chcę robić filmiki. Dzięki wszystkim za przeczytanie tego posta.
Papapapa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz