piątek, 11 października 2013

Pozytywnie nagatywanai troszkę o wierze


Dziś troszkę inaczej, o 17 wróciłam ze szkoły ( miałam zaj. dodatkowe ) i od rau zasiadłam do gitary tak mi się spodobało,że nie wiem . Przez ostatnie 2 dni powróciłam do jogi i nie chce mi się już jej kontunuować. Jest strasznie męcząca. Wkońcu mam czas na odpoczynek i pożądne wyspanie się :D. W poniedziałek mamy dzięń nauczyciela i totalnie pokręcony dzięń szkolny , bo w ten dzień to uczniowie prowadzą lekcje ja zgłosiłam się na matematykę i będe ją prowadziła. Super !!



{ ZMIANA TEMATU }

Ostatnio aczynam odczuwać że nie jestem katoliczką. Dlaczego ?? Nie przykładam żadnej powagi do pisma świętego i nie postępuje jak to niektórzy mówią po bożemu :D  Nie jestem typową wieżącą i nie wieże w katolickiego Jezusa czy jakiegoś tam innego . Wierze że nad namijest coś wyższego ale nieżaden człowiek ni bóg, wierze w ludzkie dobro i w siłę krórą może my dać komu tylko chcemu mimo że nasze ciało jest kruche to i tak ma wielką moc.


Dzięki za uwagę i żeyczę wszystkim miłego weekendu :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz